Archiwum czerwiec 2014


cze 30 2014 Profit CRM

Profit CRM – kluczowe ogniwo w Twoim biznesie

Pierwsze systemy do zarządzania relacjami z klientami, które pojawiły się w latach 80. miały dość ograniczoną funkcjonalność i pozwalały realizować jedynie ściśle określone zadania. Dynamiczny rozwój rynku sprawił, że obecnie przeobraziły się one w multifunkcyjne platformy, czego przykładem jest Profit CRM.

Wysoka konkurencyjność na rynkach i stale rosnące wymagania kontrahentów powodują, że firmy muszą realizować coraz bardziej skomplikowane zlecenia. Chcąc radzić sobie z tym problemem, przedsiębiorcy przykładają większą wagę do efektywnego zarządzania. Wsparciem są dla nich nowoczesne platformy CRMpozwalające skutecznie usprawnić ten proces.

Profit CRM jest nowoczesnym narzędziem, które znajduje zastosowanie w niemal każdej branży, ponieważ jest na bieżąco dostosowywane do potrzeb użytkowników.

 

Profit CRM zbudowany jest modułowo. Każdy element odpowiada za inne funkcje, co pozwala wykorzystywać go w różnych segmentach firmy. Głównym komponentem jest moduł handlowy, który integruje wszelkie informacje dotyczące obsługi klientów. Dzięki niemu każdy uprawniony pracownik ma dostęp nie tylko do wystawionych faktur, należności czy listy zakupionych towarów, ale również do historii kontaktów z klientem czy raportów.

Atutem Profit CRM jest rozbudowany moduł Serwis Zgłoszenia, który umożliwia dostęp do pełnej historii serwisowej urządzeń. System pozwala ewidencjonować koszty związane z wykonaniem usługi oraz weryfikować okresy obowiązywania gwarancji, co znacznie ułatwia obsługę, a jednocześnie podnosi jej jakość.

Platforma usprawnia także pracę kadry zarządzającej dzięki modułowi Projekty. Wspomaga efektywne planowanie i realizację wieloetapowych zleceń. Pozwala szczegółowo delegować zadania poszczególnym pracownikom, zaplanować terminy rozpoczęcia i zakończenia prac czy monitorować postępy dzięki historii.

 

Profit CRM może zostać zintegrowany niemal z każdym programem handlowym oraz innymi aplikacjami m.in. Outlook, Exchange Server 2010, co znacznie ułatwia jego wdrożenie.

pzygmunt : : crm